Verlangen

10 januari 2017

Vanaf nu is het nog maar 27 dagen totdat ik de reis van mijn leven mag gaan maken naar Israël toe. Ik heb er zo erg naartoe geleefd dat ik nu nog niet echt besef dat ik over minder dan 4 weken al in het vliegtuig mag stappen.

Alle papieren zijn geregeld en het enige wat ik nog hoef te doen is een ticket boeken. Nu ik er zo over nadenk vind ik het toch wel erg spannend worden, maar ik heb er vooral onwijs veel zin in!

Dit is voor mij de eerste keer dat ik ga reizen buiten Europa en de allereerste keer dat ik alleen ga reizen. Dit is iets wat een echte uitdaging gaat worden.

Alleen. Helemaal uit mijn vertrouwde omgeving, uit mijn veilige wereldje.

Toch is het verlangen in mij naar de ervaring en de uitdaging groter dan de spanning die toch best wel hoog zit. Bij mij, maar ook bij mijn familie

Verlangen naar het onbekende, Verlangen naar iets wat zo ver weg leek maar toch zo dichtbij is, Verlangen naar de bijzondere momenten, Verlangen naar het land van het volk van God,

Verlangen.... zo'n klein woordje met een hele grote betekenis

1. Anneke Loosman:
    11 januari 2017
    Heel veel plezier met deze ervaring en ga vooral genieten van alle indrukken en dingen die je mee gaat maken ❤️
  2. Vera wierenga:
    11 januari 2017
    Heel veel plezier en succes met deze bijzondere ervaring veel geluk